.

.

اینقدر زیبا بود که خواستم شما هم بخوانید...

شنیده بودم........ دارم!به اشتباه جای ((تو)) ی صمیمانه را با ((شما)) ی مودبانه عوض کردم ،
به زبان گفتم چقدر((شما)) زیبا هستید...
ولی در دل گفتم چقدر ((تو)) را دوست دارم

 

یادم  باشد به رسم مردمان مغلوب

تاریخ فتح تو را بنویسم

که دیگر جنگی در نگیرد!!

 

 

چه اشکالی دارد اگر

بهشت را به جهنمیان بدهند

تو را

به من ؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

خیلی زیبا بود...خیلی...

...................................................................
میترسم ...از حقیقت های ناگفته...و اشک های ریخته و دل های شکسته...
دستانم بسته است... کار دل نیست ... کار عقل است...و من مرید او
کاش انقدر برایش حقیر باشم که از من نرنجد و کاش آنقدر بزرگوار باشد که ببخشد و کاش بدانم که خوشبخت است...
دعایش کن سید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد